fredag 25. november 2011

Kjoleluksus

Når bestevennen først ikke vil bo i Oslo, så synes jeg det er helt greit å ha han i London. Det gir meg den perfekte unnskyldning til å dra dit når det måtte være, og agendaen trenger ikke være mer enn å krølle meg i sofaen hans med et glass vin og masse skravling. Det er imidlertid en kjensgjerning at London er en by som også innbyr til shopping, og jeg har etter hvert funnet mine butikker der borte.

For en som sliter litt med størrelsene her hjemme, er det en sann fryd å shoppe i England. Mange av kjedebutikkene har nemlig en størrelse ekstra øverst på skalaen i forhold til norske kjeder, og dermed åpner mulighetene seg. Og når favorittbutikken har gode nettsider og bestevennen skal på Oslo-besøk, så går det an å bestille seg kjoler. I helga kom han med den store kofferten og intet mindre enn seks nye kjoler til meg. Samtlige satt som et skudd, og jeg går inn i julebord- og julesesongen med et skikkelig luksusproblem: Hvilken av de nye kjolene skal jeg ha på meg i dag, tro? :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails