mandag 1. august 2011

Anbefaling: Norwegian Food Illustrated (by an italian)

Jeg har opp daget en ny blogg som jeg likte så godt at jeg må dele den med dere andre - Norwegian Food Illustrated (by an italian). Serena er en italiensk jente som jobber i Oslo som grafisk designer, er glad i å lage mat og som tegner den. Blandingen av en nydelig strek, humor og et skjevt blikk på nordmenn er ganske uimotståelig.



Hennes blikk på det særnorske fenomenet Harry-handling er høyst fornøyelig

og jammen meg har hun ikke fått med seg hvordan en lager ordentlig karsk også.


Det er kanskje ikke så rart at utlendinger undrer seg over uttrykk som at det er mye god mat i et gammelt slips. Serena tegner undringene sine, og jeg gleder meg til å følge henne framover. Ta en titt du også!

3 kommentarer:

det lange hvite huset sa...

Tusen takk for tipset, denne skal jeg se nærmere på!

kontakt@superkokken.no sa...

Morsom blogg - Superkokken liker også Italia. Hos meg finner du italienske oppskrifter på italiensk....
Takk for fantastisk aioli-oppskrift!
Bestge hilsen fra Superkokken :-)

Elisabeth sa...

Jeg elsker italiensk mat, men sliter "litt" med oppskrifter på italiensk :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails